- nu börjar jag att skriva igen ♥

hej!

som ni ser så har jag en ny header, tack tove! ♥ eh, den är inte riktigt klar än men tove skulle se på handboll och jag skulle hem och se tv, så det blir en annan gång! :) sen sist jag skrev har det hunnit hända en hel del, jag har varit på en underbar resa till cypern med min familj och kompisar, jag har helt enkelt hunnit med en massa saker! :) och till alla som vill veta så är det The mentalist ikv, tp världens bästa program ;) aja.. nu kmr det lite bilder sen blire tv med hunden och pappa :)












kyssssN ♥ / malinppettersson


Kommentarer
Postat av: carro

äntligen börjar du blogga igen ;b<3

2009-11-10 @ 20:54:33
URL: http://lundinho.blogspot.com

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0