skitrubrik :)

tjenare ♥

har just kommit hem från mormor & morfar, det var ganska jobbigt för att mormor har cancer och den går inte att bota så jag har en väldigt svår tid nu och jag ÄLSKAR DIG VERKLIGEN MORMOR! ♥  men idag har jag inte gjort så mycket har varit med hanna och pappa på preem och så fick vi en mjukglass av pappa! :) sen köpte vi 7 nöt nått, och 3 blommer till mamma och hon vart jätte glad, ;-) så har jag varit hos farmor och farfar med :) det har varit en bra dag idag ;) kanske kommer bilder från igår om julia lägger in några ♥ 


xoxo/ m'p ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var kul att träffa dig idag!=D Jag älskar också din mormor min farmor!<3

2009-05-31 @ 21:59:45
URL: http://jonasbrothersunited.blogg.se/

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0