prinsesskalas & grillkväll ♥

hejhej! :)

på morgonen skulle jag till kiosken kring halv 10 med felle :) men då klantig som man är försov jag mig tl halv 10, och ingen var hemma förutom min hund ;-) så då var det att kuta ut med hunden äta frukost och sticka, sen tp 3 tim senare far jag och felle tl henne för att fixa till hennes kalas, :) och när kalaset har varit typ i 1 tim så kommer vi på att vi ska ha grillkväll, så vi samlar ihop 50spänn var och drar på ica och köper kött och majskorvar, hahahaha! ♥ så jag har nyss skutit kött och ska ut och grilla nu, har tyvärr inga bilder har inte hunnit lägga till från idag ;b


xoxo/ m'p ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

den dagen var kul som fannn! <333333333

2009-06-06 @ 18:22:06

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0