ingen rubrik :)

hej! ♥

sitter med pappa och hans kompis pelle och typ räknar saker och grejjs ;) inte så kul men jag springer till datorn typ hela tiden, åsså har jag inte blivit klar med städningen än för att det var typ mycket kläder jag rensa bort typ minst 30 plagg ;o hahah, syrran och hennes kompisar får dom väl ;) garderoben kommer ändå fyllas alldeles snart :) men då fick jag ingen plats för tp hårspray os.v så då ska jag ta en gammal hylla och sätta upp den tills jag ska byta rum med mamma och pappa ;) för då får jag mycke större rum och grejjs :) och jag har inga bilder nu, så jag lägger kanske in lite senare ikv ♥ eller jag fick en bild av min älskade julia nu! ♥ tack älskling! :)

snyggis ♥


xoxo/ m'p ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ ÄLSKLING GIFT DIG MED MIG JAG VILL VARA DIG HA DITT LIV! <333

2009-05-28 @ 21:08:32
Postat av: vem kan detta vara?

lejdbild dirrr:)<3

2009-05-28 @ 21:19:25
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: Anonym

ääääääälskar dej! :)<3333 pååskmust! moahahah. B-)

2009-06-01 @ 15:04:06
Postat av: Anonym

ääääääälskar dej! :)<3333 pååskmust! moahahah. B-)

2009-06-01 @ 15:20:08

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0