tack! ♥

nu när jag verkligen behöver nån så finns ni där för mig, och jag är grymt stolt som har så fina kompisar, ni är så jävla älskade, jag kan prata med er när jag behöver er, jag kan krama er när jag känner mig ensam, ni kommer till mig när jag vill det.. ni gör verkligen allt för mig och det behöver jag nu när jag mår så dåligt! och jag kommer alltid finnas för er, ni kommer alltid att kunna; ringa mig, prata med mig, komma till mig, dag som natt! ♥ min famn kommer ALLTID vara öppen för er 3 tjejer, och så vill jag även säga tack till er alla andra, som sofie holm och kristin eliasson, men mina 3 tjejer har verkligen ansträngt sig, dom har fått stå ut med en gallskrikande malin, en som bara vill försvinna, och dom har inte klagat! det kallar jag äkta vänner, älskar er! ♥


och dom heter; julia lindström ♥..

..jennifer wikman ♥..

..och sist men inte minst; elin eklund ♥


Kommentarer
Postat av: elineklund

tack, jag älskar dig!!

2009-06-18 @ 18:49:37
URL: http://elineklund.blogg.se/

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0