juliiii ♥

julia lindström, jag har kännt dig i ungefär ett och ett halvt år, och mer ska det bli, för det är ju inte så länge ändå, men alla minnen alla saker vi har gjort tillsammans, asså det är ju helt otroligt! vad har vi inte hunnit göra?! ;o för så fort det har varit någon gång jag inte har varit med dig så har jag saknat dig rejält! och tänk vi har en hel sommar framför oss! självklart kul med sjuan, men fan vad jag kommer sakna tiden då man kunde vara barnslig, och man kunde komma på skolan med mjukisar och en hästsvans, utan att nån brydde sig! :) och jag kommer aldrig och då menar jag aldrig att lämna dig, du kommer alltid kunna komma till mig.. mina armar kommer alltid vara öpnna för dig! ♥ 


                                                                ♥

                                                                  ♥


Kommentarer
Postat av: julia

omg malin, gråter nu! <3 vi har haft så grymt många fina stunder tsm <3 och jag kommer aldrig lämna dej,

ily.. som fan <333

2009-06-11 @ 15:45:04
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: anonym

asså även om man går i sjuan så kan man ju ändå ha mjukisbyxor och hästsvans utan att nån bryr sig.

2009-06-11 @ 19:57:17
Postat av: helene

grym sminkning!

och det där med att gå i mjuksbyxor och hästsvans utan att någon bryr sig, du har nog lite vrång uppfattning om folket omkring dig. Jag ska början trean i gymnasiet och jag går osminkad och håret i en toffs på huvudet 50% av skolgången - INGEN BRYR SIG! jag har fått kommentarer att jag är modig att jag går till skolan utan smink, så sluta tro att folk bryr sig att du går till skolan i mjukisar och en toffs, bara du som tänker på det tjejen.

2009-06-15 @ 16:44:01
URL: http://hellenius.blogg.se/

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0