Gästbloggning, ofc!

Tjulululu!

Nu har vi nyss sett klart "Wild child" Den var riktigt bra. Jag har sett den med Malin, vi har även ätit 3 påsar poppis! (POPCORN!) Jag vet, vi är best so fuck the rest.. Okej, lite feta då! Jo / Malin. Vi är ganska flummiga må jag säga. FÖRLÅT malin jag får inte använda gammeldags ord.. SORRY DUDE! Hahah, okej jag är lite ute och cyklar märker så skit i vad jag säger det är bara trams, tyvärr! Ni får lite bilder från tonight! Skithööl / Malin, our new word..

Det var riktigt kul att blogga hos Malin. Gör det kanske lite senare who knows? Malin håller på att garva ihjäl säg just nu ska kittla henne lite skrattar hon ännu mer. Nu ska jag gå in och värma mig lite.. Lite kallt är det i tältet!



Shithööl, jiiies! Vi har detsutom hittat på en ny grej, vi ska säga allt med ö. Telefön.. Tovö.. Do you got it? Alright.



somone who like to tent? I think Malin ♥



Glass, käka vi med! ;)



Fin ;oo



Malins telefön.. ;D



Mer bilder får komma sen.. Ska typ borsta tänderna.. Och jag är fan trött.. Inte konstigt 01.01 då brukar jag sova? ;o

Kyss Tove

Kommentarer

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0