examen imorrn ♥

tjennaaa, :)

idag har vi bara chiiilllat, vi for tl hotlax på morgonen, och träffa våra blivande mentorer, och när vi kom tillbaka tl skolan så hade vi inta möbler? ;o så det vart att dansa och sjunga tl rix fm ;-) yeeeah, sen gick vi över tl 6a ocg såg ensam hemma 4, och efter ett tag varte mat, så jävla skönt att slippa äckelmaten på skolan!? ;o sen efter maten fick vi glass av annica och såklart så började jag att lipa för att jag kommer att sakna min klass så FÖRBANNAT mycket ;( så imorrn är det nog int lönt att sminka sig så mycket för det kommer bara att kletas ut! ;p så vi får se imorrn,

åsså ska man jue tl cypern efter sommarlove,
btw, jag är bäst på att skriva med ostgrejjs ♥


Kommentarer

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0