tjooooobre :)

jag ser att statistiken är gode så bra för att jag inte bloggar så mkt, och det är bra, så nu ska jag börja blogga ännu mer för det känns som att det är bättre nu, och till er som inte vet vad som har hänt så har min älskade mormor dött i cancer i måndags ;( så jag har mest varit hos morfar med mamma och moster.. och tack så mycket allihop för att ni har hjälpt och pratat med mig när jag behövde det! spec filip och elin tack så jävla mycket!!!!!!!!! ♥ åsså har jag just klippt gräse och tjäna money! (y) gode bra, har typ ganska mkt nu :) ska gå och hjälpa pappa att fixa farmor och farfars nya dator,

pusspuss/ m'p ♥

btw, älskar dig mormor! ♥

Kommentarer
Postat av: filip

finns alltid här, glöm inte de <3

2009-07-02 @ 22:16:06
URL: http://fillson.blogg.se/

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0