ohjääääh (h)<3

åh, dagen har varit fantastisk! jag har får skit mkt pengar, och EN SYSTEMKAMERA! :D:D:D:D:D<3 en canon eos 450D, den är skit bra, och så har ju banni sovit hos mig! :)<3 vi hade skit kul, :) men nu måste jag packa, för jag far ju tl umeå imorrn! med husbilen, sen ska jag sova på skola, men jag hinner blogga imorrn för att jag tar med kameran, sladden, mina 2 extra batterier, och datorn å internet (y)<3
har ju inte packat mkt så det är ju bara att börja! (:♥


åh, f*n vad lång tid det tog, laddar upp bilder senare :)<3

kkiiiiiisssseeesss / malinppettersson ♥

Kommentarer
Postat av: filip

men lycko :(

2009-07-29 @ 22:47:05
URL: http://fillson.blogg.se/
Postat av: Emelie

du tar fina bilder. speciellt den där bilden på gungan! love it! <3

2009-07-30 @ 00:22:41

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0