nu!

nu ska jag fan skärpa mig! har ju inte bloggat på skit länge.. men nu ska jag börja om, fast jag orkar inte vad jag har gjort hela veckan, utan du kan kolla på www.jjuliali.blogg.se - där hittar du det jag har gjort (; men igår så började med att jag gick och klippte gräset, och senare följde jag med min lillasyster, hennes kompis lisa, lisas mamma och bror ner till hemlunda hos deras mormor för att bada.. men det gick jue int så bra för jag bara doppade mig en gång sen stack jag upp! :) vi var där till typ 5, och då ringde pappa och sa att vi skulle till farmor och farfar för att fira min farbror tomas :) så då var det bara att skynda sig hem och duscha och fixa sig iordning :) när vi väl hade kommit till farmor så åt vi med hela tjocka släkten, oxfilé och potatisgratäng, och massa mer gott! (y) och lite senare på kvällen så vart farmor och farfar trött så vi cyklade hem till annica och daniel där det var massa folk, där var vi så och svamlade på tills 03.00 på natten, då sov martin och andrea dom enda som var sociala -.- så då varte att se på när dom vuxna spela poker.. -.- och äntligen cyklade vi hem till slut! ♥

pusss / malinppettersson ♥

Kommentarer

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0