hemlunda (:

idag har jag varit med mamma, pappa, julia, hanna och min moster på hemlunda.. vi har badat hela tiden och stekt såklart ;D det var skit kul men gode så kallt (y) (n) och efter någon timma tyckte pappa att det vart för varmt så han for och hämta vattenskotern och kom dit med den, och han tog med sig 2 flytvästar så jag och julia skulle få åka (; OCH KUL VARE! ♥ men nu kom mamma och pappa hem från ica och jag ska hjälpa dom att packa upp varorna ;)

julia kanske lägger in bilder så kolla på hennes blogg (: www.jjuliali.blogg.se

kissssses ♥ / malinppettersson


Kommentarer
Postat av: Randy

Vad härlig header du har =) har du gjort den själv?

2009-07-14 @ 17:05:00
URL: http://www.randys.se

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0