dont worry be happy! :)

har just vaknat och ska gå och göra some frukost och sen vara med julia, vi ska ha kulkul som vanligt dåe :) och tack julia för headern, det betyder massor, även fast jag gjorde lite på den också (stolt!) men nu ska jag gå och göra min frulle och sätta mig i solen medans det är någon (y)



hittade även bilder från ett  mycket uppskattat party tp förra året?! HAHAHAHAHAHAHAH ;-)


hahah, innan alla kom (y)

julia, sorry.. men du var såsöt! ♥

hahahahhaah, titta willliam ;-)

chekkkkaa oskars min (: :)


pusss / m'p ♥

btw, älskar dig mormor! ♥



Kommentarer
Postat av: j

vad fan malin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-03 @ 10:42:29
URL: http://jjuliali.blogg.se/

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0