begravning ;/

igår var jag inte på blogghumör, och det har ju sin anledning.. begravning för min kära mormor idag, och jag bara går runt och gruvar mig och mår inte alls bra inom mig, det känns konstigt, det känns som om mormor fortfarande finns och ska också komma och lägga en ros på någon kista, men så är det ju inte, det är ju vi som ska och lägga en ros på HENNES kista.. ;(  och någon tjej ska sjunga amazing grace för att mormor ville det och då ska vi förbanne mig fixa det! för jag har alltid älskat mormor och det kommer jag alltid att göra, men det kanske låter fjolligt men varje kväll säger jag: gonatt mormor! för att det känns bäst i mitt hjärta att säga det, så då gör jag det ♥ - mormor, jag älskar verkligen dig, jag vet att du inte kan se dethär men jag älskar dig super mycket ändå! glömde även säga att mamma ska spela en låt på skiva - jill johnsson, någonting.. haaha, vet inte vad den heter med ni får den nu :)
den är jätte fin och påminner jätte mycket om mormor! ♥





kisssess ♥ / malinppettersson

Kommentarer
Postat av: filip

Tråkigt.. Men jag finns här det vet du , <3

2009-07-17 @ 13:45:28
URL: http://fillson.blogg.se/
Postat av: julia'

nååh ;/ beklagar verkligen älskling! <3 men dont borry be happy, älskar dej & lycka till så gott det går! (L)

2009-07-17 @ 17:56:44
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: Angelica

Begravningen var så vacker!<3 Kom ihåg att mormor/farmor alltid finns kvar hos oss i våra hjärtan!=)<33

2009-07-17 @ 23:47:23
URL: http://jonasbrothersunited.blogg.se/

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0