- ASSÅ NU JÄVLAR!

hej...

jag vet, jag suger på att uppdat. men ni suger på att kommentera så vi är kvitt ;) fast jag är som glad på ett sätt för jag får alltid kommentarer på skolan och hemma av kompisar och så att dom vill att jag ska uppdat... Och det är ju kul :) iaf, i fredags var jag sjuk för att jag har tagit svininfluensa sprutan, ont i armen som FAJJJJN! och i lördags och idag har jag varit med tove och vi har fotat och lite grejjs, så det har varit kul! :) ska ladda upp några bilder och sen ska jag kanske se nå kul på tv ♥


grymt kul att fota faktiskt! ett glas vatten och diskmedel :)

 
nästan samma sak, fast istället för diskmedel är det sirap :)


Kommentarer

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0