sry..

sry dålig updat.. jag vet, men nu har jag haft fullt upp hela tiden efter umeå, saknaaaa! ♥ men iaf idag har jag inte gjort nå, pappas kompis kom lite senare på dagen med sin lilla flicka saga, hon var såååååååååsöt ♥ jag tog seriöst 200kort på henne (: hihi, hon var ju bara såsöt, men efter det halv 6 då jag, pappa&syrran skullle tl palazzo och hämta pizza kom jag på att jag hade träning kl:6, så då var det bara att skynda sig ;o;b sen så mötte jag hanna på heden och hon kolla på min träning, vi hade match med killarna/mot, grymt kul :) sen for vi hem tl mig och såg tv och pratade om discon ♥ har tyvärr inga bilder på denhär datorn dom kommer sen :) hoppas att ni har det bra,

pussssssssssssssssss / malinppettersson ♥

Kommentarer
Postat av: G A N J A N A

svar: aa :) det var gaalet kul :) hur har du haft d då?

2009-08-07 @ 02:47:56
URL: http://ganjanas.blogg.se/

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0