emiliaruttenpilia&mallanbrallan går lösa i stan :)

hejhej, sitter nu här med emilia och flummar som vanligt :) hahah, ja, hade träning i spööööööööööööööööööregn, inte kul -.- och så skills som man har så hade jag en vit tröja så det syntes igenom och ante i 95:orna sa:

- rätt väder att ha en vit tröja i (a)
jag svarade
- haha, ja, its my lucky day (:

sen for jag hem och tog en varm dusch och drog till emilia lite senare, så nu tar hon kort på sin hund lizzy
och vill ni veta något creapy? om jag och min granne pratar i telefon samtidigt, hemma hos var och en, så hör vi varanndra, så om du ska ringa och prata hemligheter så ringa på mobilen (a)

aja, nu måste jag vara social med emilia ett tag,

kissssssssesssss / malinppettersson ♥

Kommentarer

comment please:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0